3828570470?profile=originalNATIONWIDE BOYCOTT BEGINS

SORRY LOTTO, NOT A DIME” is the campaign slogan for a national boycott by the Lottery Reinvestment Coalition.  The Coalition’s major objective is to have at least 50% of all state Lottery revenues generated from low- to moderate-income communities, reinvested back into these communities within a six-month time frame.  

The Coalition’s statement of purpose is to confront law-enforcement misconduct nationwide and abolish the “school to prison” pipeline afflicting the Black and Hispanic populations in the U.S.  Beginning Sunday, December 21, 2014, Lottery commissions will be boycotted for their failure to structurally invest and support quality education in disadvantaged and at-risk communities. Coalition delegates are also demanding parity community reinvestment from Lottery revenues back into financially challenged school districts.

Bernard Butler, founder of urbandiary.tv and co-chair of the delegates’ committee said, “The entire premise of the statewide Lottery system was marketed as a revenue stream to support education for low-to-moderate income communities.  Rarely have I seen a school, classroom, or a school computer lab funded by Lottery dollars.  It’s a disgrace that so much funding raised under the guise of supporting public education leaves Black and Hispanic neighborhoods, never to return.”

Coalition delegates and supporters issued the following statement: “State and local Lottery commission advertising and marketing strategies encourage disadvantaged and at-risk persons to gamble, often to excess, and without any residual benefit to themselves or their communities.” Excessive police brutality and continuing urban poverty in many major cities the Coalition believes is often directly attributable to under-performing school districts neglected by the Lottery funding cycle.

The “Sorry Lotto, Not A Dime campaign will remain in effect until a positive change in Lottery funding

for community reinvestment is realized. The Coalition is now undertaking an audit on Lottery

revenues to detail exactly how much per capita support is being received from low-to-moderate

income communities. Bernard Butler expressed concern that the Nation’s Lottery model in its

present format is, “Sorry, not a winner for the education of Black and Hispanic children.”

PÉRDIDAS LOTTO boicot nacional COMIENZA

"LOTTO SENTIMOS, ni un centavo" es el lema de la campaña a un boicot nacional por la Lotería de la Coalición de Reinversión. Principal objetivo de la Coalición es tener por lo menos el 50% de todos los ingresos de la lotería estatal generados a partir de baja a las comunidades de ingresos moderados reinvertidos nuevamente dentro de estos a menudo en riesgo las comunidades "dentro de un plazo de seis meses.

Declaración del propósito de la Coalición es confrontar la mala conducta aplicación de la ley a nivel nacional y la abolición de la "escuela a la cárcel" gasoducto que aflige a la población hispana de Estados Unidos y Negro. A partir del miércoles 10 de diciembre 2014 las comisiones de lotería serán boicoteadas por su falta de inversión estructural y la educación de calidad en apoyo desfavorecidos y las comunidades en riesgo. Los delegados de la coalición también están exigiendo la reinversión comunidad paridad de los ingresos por ventas de lotería de nuevo en los distritos escolares con problemas financieros.

Bernard Butler, fundador de urbandiary.tv y co-presidente del comité de delegados dijo: "La premisa del sistema de lotería en todo el estado fue puesto como una fuente de ingresos para apoyar la educación para las comunidades de bajos a moderados ingresos. Pocas veces he visto una escuela, sala de clase, o un banco ordenador, financiado por los dólares de la lotería. Es una vergüenza que tanto fondos recaudados bajo el falso pretexto de apoyar la educación pública deja vecindarios hispanos Negro y nunca volver! "

Los delegados de la coalición y los partidarios emitieron la siguiente declaración: "las estrategias de publicidad de Loterías y comercialización estatales y locales animan desfavorecidos y personas en riesgo de apostar, a menudo en exceso y sin ningún beneficio residual para ellos o para sus comunidades." Brutalidad policial excesiva y continua pobreza urbana en muchas ciudades importantes de la Coalición cree que es a menudo directamente atribuibles a los distritos escolares de bajo rendimiento olvidadas por el ciclo de fondos de la lotería.

La campaña "Lo siento Lotto ni un centavo", permanecerá en efecto hasta que un cambio positivo en la financiación de lotería por lo distritos escolares de riesgo se realiza. El liderazgo de la Coalición también está llevando a cabo una auditoría sobre la lotería ingresos a detallar exactamente cuánto por las ayudas de capital se reciben de baja a moderada comunidades de ingresos. Bernard Butler, expresó su preocupación claro que el modelo de la lotería de la Nación en su formato actual es, "lo siento, no un ganador para la educación de los niños hispanos y Negro."

~
National Lottery Press Release English Spanish.odt

December 21, 2014

Contact: Bernard Butler 212-470-5061 bbutler@urbandiary.tv   

Votes: 0
E-mail me when people leave their comments –

You need to be a member of TheBlackList Pub to add comments!

Join TheBlackList Pub


https://theblacklist.net/